Nikdev Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kjørte forbi en toyota paseo istad, hva er dette for en bil? Var en coupe med noe av de samme linjene som en intergra\crx, rompa så fin ut men fronten likte jeg ikke. Noen som har mer info om disse bilene? Fwd antar jeg.. Fan et bilde av en helt lik en på google: En bil med potensiale Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 billig "sportsbil" :D fra toyota... Går mange av de i Polen! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det er rett som Jas sier, dette skulle være en billig erstatning til dem som ikke hadde råd til en Toyota Celica. Paseoen var faktisk bygd på Tercel, og den kom som Coupe og Cab! det er også rett at den er FF, den har en 1,5liters motor og man kunne få den som manuell og automat. faktisk en ganske undervurdert bil, men det finnes noen eksemplarer av dem i Norge! Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 går hvertfall en blå i drammen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 jeg så en ganske stilig gul Paseo i Trondheim ifjor! Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 første gen er stygg da men siste genersjon er egentlig ganske fete. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg