The Gølf Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 selger to dører til golf 3.(to dørs) selges for kr 500 pr stk Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 stand og farge på dørene? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 de er borte nå Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Siden du har solgt dine kan jeg vel kaste meg på denne. Har tre dører som er i bra stand og selges for 500 stk. men må hentes i Hokksund. Begge bakdørene og høyre fordør. PS. Resten av bilen er borte. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hehehe... Faen Jan...Vi kunne hatt byggesett her. Jeg har en som er knekt på høyre side foran... Så jeg har venstre foran og begge bak.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er du her å a? ( drammensdialekt for de som ikke skjønner det) Har hatt dørene liggendes en stund nå og de kommer fra en "turist" fra Lithauen som gjorde siste reis med bilen i Drammen. Kan se ut som de blir liggende en stund til, men det kommer vel snart Golf III i bilcross så får jeg heller ofre de der om ingen trenger billige dører. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg