hanskbe Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hei.. Leste litt rundt på formuemt etter at jeg i dag tok "vårvasken". Der fant jeg litt lakkrust nede på døra mi. Leste i formumet at dette kunne være en garantisak. Min bil er en 1998 mod. Noen som vet noe mer om dette? Garanti...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Garanti på rustskader på selve karoseriet er på 6 år...:( Jeg hadde samme problem med bakluka mi, er jo bare å bytte?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Stor forskjell på lakkrust, og hull/gjennomrusting. Sjekk opp hva Audi tilbød av garantier den gang. Fikk tidlig rust i dempertårna på min '99 Skoda. Men de hadde bare 1år nybil og 6år mot gjennomrusting. De ville ikke gitt. Måtte ruste HØL før de tok på seg ansvar. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hadde samme problemet på S3'n, det var ikke noe problem, men det er 99 mod, tror de er ganske villige til å fikse det for deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg