Kenito Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 dama prøvde seg med en i dag, "Du, jeg er gravid..." du kan jo ta en "Mamma, jeg skal bli pappa" Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ringte dama og sa at politiet hadde ringt fordi hun hadde rygget på en bil og stukket av. Hun ble ikke så fornøyd :) Det morsomme er at rett før jeg ringte henne så jeg at hun faktisk har klart å kjøre på noe, så da ble spøken enda bedre. Ringte en annen kamerat og sa det hadde vært innbrudd og hærverk i garasjeanlegget. Tips: Ring folk på morgenen, gjerne før de har stått opp, for da husker de ikke at det er første april :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg