Gå til innhold

-volvo850-: 94mod GL

Ranger emnet


-850-

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva syns du om felga mine? hehe. fint prosjekt du har. har bygd en t-rød sel av en 93mod se. r-optikken er ikke så dyr hvis du kjøper den på volvo i sverige. bakvinge fra bcb. og r felga er billige hos dekkmestern og hjula hos shariff. det er oppskriften. får ikke lagt ved vedlegg, men bilen min var (eier den ikke lenger) som du vil ha din bortsett fra rød. den rulla også i ski. kanskje du har sett den? http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521950

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he er de felgene jeg driver å titter etter. hmm blir vel en tur til sverige da. så strøken ut den der, men passer fangeren fra nyere mod? har hørt at det er mekking?

 

passer rett på både bak og foran. den eneste forskjellen er sidefestene på bakfangern. der er det bare å skru inn skruer i brakettene i fangern fra inni bag.rommet. hullene er allerede der... og du, detta er biler som er så upop i sverige nå at de blir skrota pga km.stan. dra på høggern i arvika. nye frontlamper, baklamper med midtdel(passer rett på, behold gamle pæreholdere) delsinnintriør osv.... dritbillig ......

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, hadde bare de gamle delene til bilen, og de sendte jeg med bilen når jeg solgte den.nye typen fanger er to-delt, det vet du el? kjøper du overdelen til den på huggern og ny r-underdel på volvo i sverige (ca2000kr) også feller du inn linselys fra hella istedenfor de orginale. de koster nemelig 2 lapper.. hehe

og hvis du skal bytte frontlammper, såm selger de plastikken under lampa uten hull til lampe-visker på bcb.. blir "cleant". så forresten bilen idag på skur 10. syns den var ille høy bak....

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet det, men kan jo hende at de har r-underdelen på hoggern hvis jeg er heldig. ja 2000kr blir litt dyrt for 2 småe lys. hæ skur 10? min? har senka 40mm da:(. men syns den bak fangeren jeg har nå er så liten, og u lakkert

 

var ihvertfall en grønn 850 med 850emblem i grillen... kanskje du har vært utsatt for en copycat.. hehe. må jo bytte bakfanger til nye typen oxo. og hvis du drar til huggern så må du huske dørlisten også.... kan tenke meg du må ut med 2lapper for forfanger bakfanger og lister. kanskje 1000kr for komplette baklys osv...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår