KrsTøffersen Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Oj! Det var billig:) Men jeg vet ikke om jeg klarer å sette på det selv ass! Hvis jeg kjøper fra NBS fixer jo de det for meg! Men takk for tipset;) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Oj! Det var billig:) Men jeg vet ikke om jeg klarer å sette på det selv ass! Hvis jeg kjøper fra NBS fixer jo de det for meg! Men takk for tipset;) hvor mye skal de ha a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg bytta dempere på bilen min for 1 mnd siden.. jeg har nesten ikke erfaring, og hadde aldri gjort det før. Med litt tips her og der klarer man det meste selv. Jeg syns ikke det var en vanskelig jobb=) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Jeg bytta dempere på bilen min for 1 mnd siden.. jeg har nesten ikke erfaring, og hadde aldri gjort det før. Med litt tips her og der klarer man det meste selv. Jeg syns ikke det var en vanskelig jobb=) hva trengte du av verktøy a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hmm.. jekk.. bukker.. fast nøkler.. moment nøkkel.. umbrako nøkler..fjærklemmer..og en passe stor tang var vel alt jeg brukte vis jeg ikke husker helt feil.. og en del WD40 da..hehe.. Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Bare å prøve seg litt frem. Er jo ikke akkurat hjernekirurgi, så det verste som kan skje er at du bruker lang tid og må ta bussen dagen etter. Det som vil få deg til å banne mest med hele operasjonen er nok å få demperene fremme løs i underkant. "Pleier"(har bare gjort dette 2ggr på Golf IV) å sitte ganske godt fast, men litt vold løser det meste :thumb Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Men er det ikke bedre hvis folka på NBS gjør dette for meg? Vil gjerne ha dem på så fort som mulig:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ingenting er letter enn å få andre til å gjøre det. Bare all "budsjett"-praten som fikk meg til å tro at du ville spare der det kunne spares :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hehe:) Men NBS hadde ikke senkefjærer inne, så jeg bestiller heller 35 mm fjærer fra tyskland. Burde vel klare å gjøre det selv:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 35 er FOR HØYT! hehe jeg vet jeg har det selv:( Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Haha! Nei 35 er perfekt for meg sim:) Når man bor MIDT i byen er det ypperlig:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Gå for justerbart...kan du senke og heve bilen slik du føler for det... Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Har jeg ikke råd til! 500 kr for 35 mm vs 9000 kr for justerbart:P dette er et budget prosjekt! hehe Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 35mm blir nok bra det. Og bruker du bare 500 nå, er det jo bare å oppgradere neste gang du bader i melk og honning :thumb Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Nettop:) Så nå har jeg bestilt fjærene, kommer med noen bilder så fort jeg får det:) Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg