beemern Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hehe. skrev inn samtidig vi:D du vant tydligvis.. hehe. og så må man huske og polere over, for at det skal bli vanntett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 :)hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hei! Vil anbefale deg å prøve Rust Bullet, noe jeg selv importerer. Holder til i Asker, så det er bare å komme bortom hvis du vil kjøpe litt, les mer på http://www.rustbullet.no Man pusser bort løs rust for så å påføre 2 strøk Rust Bullet. Kan love at du ikke vil bli skuffet. MVH Dag Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dette er noe man bare kan få kjøpt i asker eller?det er narkoman som kaller seg daggis her i ski hehe og han heter faktisk dag erik hahha! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dette er noe man bare kan få kjøpt i asker eller?det er narkoman som kaller seg daggis her i ski hehe og han heter faktisk dag erik hahha! Hehe, jeg er nå ihvertfall verken narkoman eller bor i Ski. Vi sender selvfølgelig også pr. post. Har avtaler med posten, så frakt er billig, 50-60kr. Se litt på hjemmesiden vår, og send evnt. en bestilling eller spørsmål til post@rustbullet.no MVH Dag Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tusen takk for all hjelp ;), er en del rust, så skaffer meg nok et "nytt" på huggern:) mvh Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg