gtf Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Merke: Audi a4 1.8t (150hk) Modell: 1998 Felger: 18'' Oz Utstyr: Klima Annet: Rieger RS4 front(med grøftelys) Infinity sideskjørt Rieger bakfanger(pålimt orginal) Kamei emblemfri grill(skal byttes ut) Sonar baklykt(klarglass med svart bakgrunn Bakrutesenker Stereo Senket 30/30 KN filter Chrome speilhus Planer: Justerbart senkesett (FK) Toning helt frem Chromelister rundt vinduene Angeleyes eller facelift lykter(chrome) Hvite sideblinklys Bygge om stereoen Chip Effektanlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Meget pen bil :D Skikkeli blank og fin! Ang kromlister og krom speil så ville jeg ha droppet det.. :shake men det er min mening. Gjør det DU mener ser pent ut. Kanskje det vil funke. Med litt mere senk, nye frontlykter og en RS4-grill så hadde den blitt meget bøs.. m'm 19" hadde jo også gjort seg.. :cocain: Jeg er en fan av 5-eikete felger. Har 19" RS6 felger sjøl på min A4. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Meget pen bil :D Skikkeli blank og fin!Ang kromlister og krom speil så ville jeg ha droppet det.. :shake men det er min mening. Gjør det DU mener ser pent ut. Kanskje det vil funke. Med litt mere senk, nye frontlykter og en RS4-grill så hadde den blitt meget bøs.. m'm 19" hadde jo også gjort seg.. :cocain: Jeg er en fan av 5-eikete felger. Har 19" RS6 felger sjøl på min A4. Takker, meget pen bil du og har ;) Ang senk så er planen justerbart, rs4 grill er jeg på utskikk etter, men hvordan blir det panseråpneren? Nye rs felger hadde og gjort seg, men det får vente til jeg er ferdig med studentlivet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 RS4 grill har de på norskbildelsenter. Panseråpneren blir på samme måte som før, vis du ser på norsk bildelsenter sine bilder, ser du hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Takker, meget pen bil du og har ;)Ang senk så er planen justerbart, rs4 grill er jeg på utskikk etter, men hvordan blir det panseråpneren? Nye rs felger hadde og gjort seg, men det får vente til jeg er ferdig med studentlivet. Takk for det du :) den ser ikke sånn ut lenger da.. har vært i grøfta en tur i romjula da jeg hentet den.. :( Men ny styling er på vei!! :D:D 900,- for en RS4-grill er ikke ille.. Bestilte fra USA, og det kom på 750 NOK. Har på følelsen at hvis du styler bilen din "riktig" så vil den bli veldig hot.. Noen planer motormessig? heldig du som har en motor som går ann å tune.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 RS4 grill har de på norskbildelsenter. Panseråpneren blir på samme måte som før, vis du ser på norsk bildelsenter sine bilder, ser du hva jeg mener.. ah, se der ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Takk for det du :) den ser ikke sånn ut lenger da.. har vært i grøfta en tur i romjula da jeg hentet den.. :( Men ny styling er på vei!! :D:D 900,- for en RS4-grill er ikke ille.. Bestilte fra USA, og det kom på 750 NOK. Har på følelsen at hvis du styler bilen din "riktig" så vil den bli veldig hot.. Noen planer motormessig? heldig du som har en motor som går ann å tune.. Usj, er surt det der.. Tok du mye av bilen da, eller var det bare stylinga som tok imot det? 900 - % gjennom vwaudi club :) blir billigere enn tyskland :) Er lysten på chip, som jeg nevnte er jeg en fattig student :p så bruker pengene på det som koster minst til jeg blir ferdig med dette og får meg en fulltidsjobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Usj, er surt det der.. Tok du mye av bilen da, eller var det bare stylinga som tok imot det? 900 - % gjennom vwaudi club :) blir billigere enn tyskland :) Er lysten på chip, som jeg nevnte er jeg en fattig student :p så bruker pengene på det som koster minst til jeg blir ferdig med dette og får meg en fulltidsjobb Ja var stylinga som tok imot. Var jo fullt av snø, så ble sittende godt fast. Hjalp ikke at man hadde quattro heller gitt.. Skada nedre del på luftinntaket på fangeren + venstre innerskjerm. Bakleppa ligger vell enda strødd ut over E4.. Men men.. ny styling innen neste uke :D Er jo egentlig student selv, elektrolærling. Ja lurt å vente litt med det viktigste til man har penger til det. Men det er jo så mye man MÅ ha.. :D Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Der var chromespeilhus bestillt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 du må jo kjøpe S4-speil.... :thumb Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fyfaen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Nydelig bil, skal ikke selge den da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Utrolig fint utgangspunkt... Skal bli spennende å se hvordan den utvikler seg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Flott bil ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Nydelig bil, skal ikke selge den da?:) har ikke noen planer om det, men for den rette pris er alt til salgs :) // Da var rs4 grillen og bestillt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unitrack Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hva er den rette pris da?:) Siter BMW E36 318 91mod BMW E30 325 85mod X:Bmw E30 M3 87mod,Audi A4 1.8t 97mod, Calibra 2.0 16v 91mod,Calibra 2.0 16v 90mod,Kadett E 1.6 Gt 86mod,Corolla Lx 87mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg