auto82 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Det er en skrue av messing montert på min forgasser der hvor bensinen kommer inn. Bensinen må gjennom denne skruen for å komme videre. Skruen har også et netting-filter rundt seg. Er dere med på hva jeg mener? Hva er denne skruen til egentlig? Kan løsne og stramme denne skruen med et vanlig skruejern. Synes den var litt slakk. Skal den være slik? Eller skal jeg skrue den fast til den stopper? Har jeg rett hvis forgasseren fikk mer bensin når den var skrudd fast? Hva er denne dingsen? Hehe, hjelp meg.. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ingen mekanikere der ute med peiling på forgasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Er ikke dette silen på tilførselen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jo kanskje det. Skal den være slakk eller skrus helt fast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Om denne står på utsiden av forgasseren, på bensinslangen. Høres det ut som om det er en sil og kobling. Men hadde hjulpet med bilde eller hvilken bil det gjelder, antar det er Hondaen da men. Lekker det bensin der eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Om denne står på utsiden av forgasseren, på bensinslangen. Høres det ut som om det er en sil og kobling. Men hadde hjulpet med bilde eller hvilken bil det gjelder, antar det er Hondaen da men. Lekker det bensin der eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det er hondaen min ja. Denne delen jeg snakker om sitter på selve forgasseren rett ved bensin-nippelen der bensinen kommer inn. Er skrudd ned i forgasseren. Dette er en skrue med sil på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har jeg rett hvis jeg sier at denne skruen skal skrus helt fast? Har jo med bensintilførselen og gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Har foresten problemer med bilen nå. Forgasseren tåler ikke sjapp gass. Altså hurtig akselerasjon. Da dauer den. Må være veldig forsiktig med gasspedalen for å kunne komme framover. Ellers så nykker den noe sinnsykt. Hva kan dette være? Problemer med forgasseren? Defekt akselerasjons pumpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hadde samme problem på en gammel volvo jeg hadde, der var det faktisk hele akselerasjonsdysa som hadde ramlet ut. Men tør ikke si om du skal skru den helt fast, eller om det er en blandingsskrue som er løs til deg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ett par spørsmål om forgasser pakninger.. Pakning mellom spjeldhus og innsug? Er det den som sitter på manifolden under forgasseren? Eller er det den som sitter mellom flottør kammeret og toppdeksel? Altså forgasser delt i to. Underdel og toppen? Takker for tilbakemeldinger :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg