Erlend18 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Kom over ei side med billige dekk.. Noen som har erfaringer fra dette firmaet? Er det seriøst osv?? :) Takker for svarm'm Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ble litt skeptisk når jeg så at firmaet hadde adresse i Tyskland..uhhmmwhat? Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 De hadde jo utsalg i ganske mange land, så litt størrelse var det på bedriften.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 jeg har sendt et par mail til dem, men aldri fått noe svar så jeg droppet det. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg bestilte dekk der i sommer, og var meget kjapp leveringstid. De klarte faktisk å holde tidsfristen de ga meg. Den som kommer med dekkene ringer deg og avtaler hvor han skal møte deg. Enkelt, greit og mye billigere enn andre steder! Kommer til å bestille dekk der neste gang det trengs også. Så ikke noe å bekymre seg over, bare bestill i vei. Min erfaring og anbefaling;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 virker seriøst det ja:) bra priser der:) kommer nok til å bestille der jeg også. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend18 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Kanskje jeg skal bestille derifra likevel da..:) Ble det noen dyrere enn det som bli oppgitt på fakturaen eller? Leste noe ett eller annet sted på sida deres at det kom til ekstra avgift på embalasje eller no... Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 http://www.interdekk.no har også greie priser. men prisene på dekkonline er bedre. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg