Hissig_Pannekake Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 noen som vet arbeidstid på å bytte dette? pris hvitt eller svart arbeid? noen som har erfaringer å dele angående emnet? lurer på om det kan være litt tett der så hadde vært greit å bytte det før trykket økes m'm Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Fra 15 til 30 min. allt ettersom hvor raskt du jobber, er ikke mye stress, så du bør ikke betale noen så veeldig mye. Hvorfor ikke gjøre det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jamen det er jo bra! skulle gjerne gjort det selv hadde jeg hatt et sted å stå, og verktøy, og litt mer kunnskap! vil helst ikke stå der med en halvferdig bil og ikke få til siste rest selv... noe man burde tenke på ved bytte av det? verktøy, utstyr, "to do list" holder det å kjøpe originalt fra møller eller burde jeg få tess til å lage no?? takk for svar Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg ville ha kjøpt orginalt...Trenger egentlig ikke noe spesiellt verktøy, men ville ha begynnt å løsne oljerøret fra turboen mens det ennå var ganske varmt. Da er det lettere å løsne mutteren, den kan sitte ganske fast, ellers er det vel ikke noe spesiellt... er jo litt trangt å få på plass det nye røret så en posjon tolmodighet er vel det viktigste.. lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg