GGGolf Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er det mykje styr å få byttet diodelys til fks. blå på dashbordet?? eg har prøvd å ta ut speedometeret fra bilen. plugga ut dei to leidnigane som sitter under fartmåleren og turtelleren, men klaraer liksom ikkje å få instrumenta ut... er liksom ikkje plass på en måte!! er de eg som er lite smart eller ke skal eg gjere? OG er det mykje heft og skifte instrumentfolie og ta av speedometer nålene for å lakke de? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Du må skru ut instrumentpanelet/dekslet med alle bryterne etc først. Er noen skruer som holder det fast. Samt etter det er det 2 skruer på speedo for å få det ut. Ikke mye arbeid for å skifte speedoskiver nei. Ser også MYE bedre ut! Du må først dele det. Skru ut Rundt 6-8 6mm skruer og løsne på printkortet fra plastfestene så er det bare ta det forsiktig fra hverandre. Løsne på nåler (forsiktig!!) så er det 4skruer som holder speedoskivene/platene. La bare mine skiver oppå de andre og skrudde de fast. Samt lakkerte nålene røde. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er også litt fiklete å få ut speedometeret, men du må bare vikle litt på det så kommer det rett ut. Er lett å bytte dioder hvis du har kjøpt noen som passer rett i instrumentet. hvis du har kjøpt universal dioder så er det mere jobb da du må lodde og masse sånt kødd Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Mye enklere å ta ut speedometeret hvis du bare løsner rattet først.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg