Fourty Fiesta Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Heisann. Vi er en gjeng på syv stykker som er russ i år, og vi har kjøpt en 94' Ford Transit 2,5TD. Den har gått rett under 100k og utenom en noe rust og litt småfiks er den i fin stand. Problemet er at den er en varebil, og vi må montere minst fem seter bak for at den skal kunne brukes. Vi har fått tak i to benker (tilsammen seks seter) som sto i russebiler hos det lokale høggeriet, og nå skal disse monteres med seler. Det vi lurer på er hvordan disse skal/må/bør monteres for at vi skal få det godkjent. Problem #1: Seler - hvor finner vi lange nok? Ikke på Bilxtra. Problem #2: Montering - hvordan fester vi selene? Med på laget har vi en mekaniker som skal feste benkene med gjennomgående, syrefaste bolter. På undersiden bruker vi store skiver og doble muttere (alt syrefast). Hvis noen har Transit-seter med seler å selge, ta for all del kontakt! Det hadde vært flott med litt tilbakemelding, ettersom russetiden nærmer seg med stormskritt. Takker på forhånd for alle svar! Mvh. Stian, blåruss 2006 Siter FORD FIESTA 1.4 I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvis det er varebil så er det vel ikke lov med så mange seter er det vell? da må det bli omreg til personbil og da koster det litt kronasher..Sier ikke ting sikkert, jeg er ingen "vite alt mann" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fourty Fiesta Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Planen er å omregistrere den, men det koster ikke stort mer enn 500,- fordi bilen er eldre enn ti år (hvis ikke jeg husker feil). Siter FORD FIESTA 1.4 I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 russe forsikting og russe ommregistrering finnes :D kan abre nevne fetteren min som kjørte en toyota som de satte inn noen ekstra seter i og den fikk de ommregistrert slik at den var lovelig, tror de ga 200 kr for det, men de måtte skrive unner på at den kunn skulle brukes som russe bil og i russe tida.. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg