mopedgutten Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 jeg har 2,2 b21 flat topp stempler u\ringer eller kan følge med men mangler en:P jeg har stromberg gassere med innsug som du må ha grenrør til og bruke! de er skiftet dyser og nålsett og går på motor olje kan følge med adapterplate og pipercross filter kr 1500 jeg har dobble fjører som passer omtrendt alle volvo 8stk med alu brikker selges 400kr komplett har lettete veiv staker til 8bolts en som må lettes kr 500 for alle 4 har stromberg gassere kr 250 stk har en b18 blokk kan følge med veiv hvis interesse 1000kr har en b20 8 bolts veiv! kr 800 har en brukt trykkplate med lamell for m45 til 300kr men er sveist annen vær membran for trykk har mye mer så bare ssend pm hvis er noe;P mvh daniel nilsen Siter opel manta b 75mod volvo b20 motor! nilsen racing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hva nøyaktig er gjort med Strombergene? Og hva slags motor har de stått på? Noe å referere til? Bilde?? Jeg kan by 900 uten at jeg har sett det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopedgutten Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hva nøyaktig er gjort med Strombergene? Og hva slags motor har de stått på? Noe å referere til? Bilde?? Jeg kan by 900 uten at jeg har sett det.. altså det er ikke je som har gjordt dette men forige eier har skiftet dyser og nål og det er er fjernet stempel på olje pinn!og er motorolje på pga då henger stemplene litt ekstra når man slipper gassen og de er komplett med innsug og nye mellomlegg! Siter opel manta b 75mod volvo b20 motor! nilsen racing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jaha.. Hmm, var den motoren de tidligere sto på trimmet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopedgutten Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jaha.. Hmm, var den motoren de tidligere sto på trimmet?[/quoteja der var det r kam og 2,2 bunn Siter opel manta b 75mod volvo b20 motor! nilsen racing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopedgutten Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jaha.. Hmm, var den motoren de tidligere sto på trimmet?[/quoteja der var det r kam og 2,2 bunn de er so0lgt Siter opel manta b 75mod volvo b20 motor! nilsen racing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg