Destro85 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Er det noen som vet hvordan man monterer tåkelys på golf3? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by Destro85 Er det noen som vet hvordan man monterer tåkelys på golf3? Yepp, regner med de skal feste de i orginal hullene? eller nede i fangeren....? Har du kjøpt orginale så kan du bruke et ledningsnett som ligger der ferdig i bilen.. Må kanskje bytte bryter inne i bilen da..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 De skal festes i de orginale hullene ja... har bryter får tåkelys når jeg ser bak på bryteren er alle lednings punktene brukt der så det må jo ligge ledninger et sted.... Når jeg følger ledningene fra hovedlyktene og blinklysene kommer de til en bok som det er 14 ledninger inn på men bare ca 8-10 ut det er mahe ledige plasser her... er nok der jeg skal koble dem til men er ikke sikker på hvilke hull jeg skal bruke. Lyktene har også en spesiel tilkoblings plug men ser det går en sånn plug til blinklys og hovedlys håper du skjønner hva jeg mener :-) Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by Corfic De skal festes i de orginale hullene ja... har bryter får tåkelys når jeg ser bak på bryteren er alle lednings punktene brukt der så det må jo ligge ledninger et sted.... Når jeg følger ledningene fra hovedlyktene og blinklysene kommer de til en bok som det er 14 ledninger inn på men bare ca 8-10 ut det er mahe ledige plasser her... er nok der jeg skal koble dem til men er ikke sikker på hvilke hull jeg skal bruke. Lyktene har også en spesiel tilkoblings plug men ser det går en sånn plug til blinklys og hovedlys håper du skjønner hva jeg mener :-) Ligger rett bak grillen midt på ca.... (En rund kontakt greie) Tror du skal finne ut hvem som passer der, lenge siden jeg gjorde det så husker ikke akkurat. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Ja har funnet den... men må bare finne ut hva som skal hvor Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by Corfic Ja har funnet den... men må bare finne ut hva som skal hvor Hvis du har gjort alt det andre så er det sikkert noen på et VW verksted som kan si akkurat hvor.. hvis du ikke gidder måle da....... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Var innom Møller i dag, men de gad ikke si hvor ledningene skule. Han sa han kunne gjøre det for meg, men da skulle han ha 1700kr...... det er helt lattlig Så vis det er noen som har gjordt dette før som gidder og fortelle meg hvor de forskjelige ledningene skal hadde det vært fint.... vis ikke er det vel bare og måle da Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 mål deg fram til det.. simpel sak.. Var innom Møller i dag, men de gad ikke si hvor ledningene skule. Han sa han kunne gjøre det for meg, men da skulle han ha 1700kr...... det er helt lattlig Så vis det er noen som har gjordt dette før som gidder og fortelle meg hvor de forskjelige ledningene skal hadde det vært fint.... vis ikke er det vel bare og måle da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Sjekk den øverste tråden på Golf3 forumet, den som er klistret;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Var innom Møller i dag, men de gad ikke si hvor ledningene skule. Han sa han kunne gjøre det for meg, men da skulle han ha 1700kr...... det er helt lattlig Så vis det er noen som har gjordt dette før som gidder og fortelle meg hvor de forskjelige ledningene skal hadde det vært fint.... vis ikke er det vel bare og måle da Forskjell på Møller da, jeg var her på det lokale stedet og da kom det to karer og viste hvor jeg skulle sette strømstjeleren :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hehe tråden er 2 år gammel mensker... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg