Gå til innhold

søker Grønn mx-5 med beige tak

Ranger emnet


Silverboy

Anbefalte innlegg

oki, jeg leter jo ikke etter en kul sånn bil da, leter etter han fyren som kjører den grønne som har vært med på litt treff rundt om kring her.. tenkte kanskje han var på forumet.. trenger å snakke med ham.. hvis noen kunne hjelpe meg med å nå fram ;)

 

 

veilside styling?? åssen ser den ut a??

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hehe.. stemmer det :) dårlig gjort å drive å minne meg på at jeg må bytte turbo faderlig fort ;) :D

 

Så du forresten rådyret på motorveien i utgangen av høyresvingen etter vestby? vart litt skræmt der ja..

 

Bilen din gikk da godt den? Hvor mye pulver tipper du at du har? (Hvis du skriver 90hk eller noe slikt selger jeg bilen min.. :D )

 

Så ikke rådyret gitt. Hmms. Skummelt!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Originally posted by famir

Fargen, felgene og omgivelsene Veilside bruker til bildene sine er jo helt jævelig!! Bildene av Skyline får den jo til å se ut som at den har blitt dratt opp gjennom dassen minst 50 ganger puke

 

Den bakfangeren som ser ut som et slags bagasjebrett av noe slag er vel ikke det mest ideele det heller ;-).

 

Synes ikke finishen på monteringa er så alt for fin på bildet der heller.. Så en mx5 med veilside kit i et japanese performance i sommer, lilla liten sak.. så ganske greit ut det.. skiller seg ut litt ;) ;)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Silverboy

Bilen var på Japsetreffet og på Streetmeet 29. mai..

og jeg snakket med vedkommende i rundkjøringen ved Soon..

 

Skulle gjerne hatt kontakt med eieren igjen :)

 

Greddy står det bakpå :D

 

Den var ikke styla? FJerna vippelykter og sånt? Og eieren het ikke Kenneth?

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

aha.. endel på greverud om dagen du da tror jeg..

synes det var no veldig kjent med bilen skjønner du.. samme felger, greddy merke, samme tak, turbotimer og litt sånn.. men fargen stemte ikke.. kunne ikke fatte at den var så mørk før.. men da gir det jo mening da ;)

 

stilig bodykit du har fått på forresten :)

 

 

men uansett, når jeg endelig fikk nummeret ditt hadde jeg ikke lenger peiling på hva jeg skulle spørre om..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jobber på Greverud nå om dagen.

 

Du får se om du husker det lurte på....

 

Tenkte det var like greit å omlakkere hele bilen når jeg skulle sette på bodykitet, ellers ble det fargeforskjell. Blank-Svart synes jeg passer bilen bedre. Ble ganske stilig..... (må få skryte litt da...) :D

 

Åseen går det med riskokeren din da? Fått bytta snurra enda?

 

:)

-03 Lexus 200 IS Sportcross

x01 Toyoyta Yaris varebil

x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler

x91 Honda Civic

x88 Mitsubishi Colt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår