Vold1 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har et sett med Dezent Cup felger liggende.. Er 9" x 16" bak(ET 25) og 7,5" x 16" foran (ET 35) Er det noe som må gjøres for at jeg skal få de på golfen, senket 40/40?? Og hvilken dekkdimensjon må jeg kjøpe på bakfelgene?? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 215/40 dekk bak ivertfall. ville gått for noe rundt 195/45 eller noe slikt fremme. Eller bare kjøp deg 2stk 9 x 16" felger til. Det skal gå " greit nok " om bilen er noelunde stiv. Felgene bak går akkuratt på kus håret klar opphenget på innsiden. Du må fjerne kanten / valse den på utsiden bak. Bilder av samme felgene - men i 9x16" bak og fremme på de to siste golf 2 ene jeg hadde : Den siste er riktig nok syncro noe som gir annen hjulstilling bak og tillater mer senk for det tar borti. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Som sonick sier, så lenge bilen er litt stiv og du kapper litt går det fint med 40mm senk. Skal du lavere må du nok valse ja :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vold1 Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 takk for svar.. bilen min er en syncro...er det noe forskjell på den i forhold til andre golfer dÀ? hørt at en bør ha samme dekkdim foran og bak på 4x4!stemmer dette? isåfall så har jeg et problem..:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Du bør ivertfall ikke ha mindre rulleomkrets fremme en bak - og helst ha lik ja. Med syncroen dukker det også opp et nytt problem. Hvis du har en for myk bil / senket for mye begynner felgene å ta i demperene bak. Dette løses lettes med å space dem ut noen mm. Men jeg hadde seriøst prøvd å få spart opp noen kr til like felger fremme også. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg