Omegamannen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har noen Sett den blå 5 serien i ski med den dritt store spoilern som er så drit harry stygg ,tenk og ødelege Nazistål med så mye dritt.Så ut som den hadde noe svære vite dekaler på siden! har noen sett den?bilder? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Så den i går da jeg kjørte igjenom Ski med golfen.. Sto på Esso, fikk ikke sett den så nøye. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hele ski er harry:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hele mjøndalenn er harry.har noen bilde av den? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ski er koselig! Men dæven mye harry rundt omkring ja. VI VIL HA BILDER! :P Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har ikke noen bilder, men synes ikke den så så ille ut. Lurer litt på hvilken motor det sitter i den jeg.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Bor jo i ski men kan ikke huske den. men vet det er nonen 5-serier fra polen og litauen og sånt her er litt kule. Er ikke noen av dem? Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Nei den var norsk reg. jeg hørte det var en rekke 6 skekser. tipper at det er en 520. den er ille jo.den spoilern hadde jeg fjernet.hadde den kansje gått an og bruke Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Uff går mye rart i ski, feks: Ford eskrot cab med diger torsohv vinge:puke rosa golf++ Noen som husker flammelakka bmw e-21 som noen drømtorp russ hadde i 2004 aneglsmili Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 HAHAHA NAboen min har den rosa golfen :)!!!hehe den er jo heftig! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg så den i går utafor statoil.men jeg har ikke noe kamera så:( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Jeg tror jeg møtte den beemeren på vei hjem fra ski her om natten, så rimelig sliten ut... Hvilken rosa golf er det snakk om? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvilken rosa golf er det snakk om? Den hu jenta kjører i med stort klistremerke på bakruta. Veit det er en til i rygge, er det flere rosa golfer? *er det flere fargeblinde golf eiere?*:bump HAHAHA NAboen min har den rosa golfen !!!hehe den er jo heftig! Hehe, ikke helt enig, men det står ofte mye annet heftig hos han.. Så en zakspeed bredda mk2 der en gang, den likte jegyummy Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 har sett Mercedesen til Freddy naboen min da!!oy oy den er fin den :)!strøken SEC500!den er fin az! golfen er gæren hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg