Kaldal Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Gigi D'agostine - Baci & Abracci Gigi D'agostino - Blah blah blah DJ Tiesto - Adagio Ferry Corsten - Rock your body, rock Haddaway - What is love ( techno remix ) Europe/Heavydance - The final countdown Prodigy - You'll be under my wheels Prodigy - Action Radar Brooklyn Bounce - Borne to bounce DJ Baloon - R U Ready 4 This JFK - Good God Paragod - E.F.F.E.C.T Paul Oakenfold - Flesh ( DJ Tiesto remix ) De sangene her garanterer en god kjøreopplevelse i hvilken som helst bil. Kan kontaktes i PM hvis dere ikke finner noen av sangene, vil gladelig dele de. Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Dette er en ekte kjørelåt fra 80s.19 år og Trans Am 6.6l.Dæven å tida flyr... http://www.youtube.com/watch?v=kX8tf-dJvdA&search=judas%20priest Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Cascada er å anbefalle!! miracle og attitude! Også Michael jackson passer til lange bilturer:P Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Aldri trance, for Guds skyld! blah Disco,trance,rap suger noe så hemningsløst, skal aldri inn i min bil i hverfall. Dette derimot: Metallica Guns N' Roses Manowar Megadeth Ozzy Osbourne Children of Bodom Black Sabbath AC/DC Am I Blood Alice in Chains Wig Wam Van Halen TNT Stage Dolls +++ Men ingenting annet enn rock/metal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Det er jo smak å behag hva folk hører på da ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodisel Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 alt me cascada er fete sanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Det er jo smak å behag hva folk hører på da ! :) Selvfølgelig, men man blir jo en smule irritert hvis man hører dunking (og skrangling) fra f.eks en Volvo 240 en km før man ser bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Selvfølgelig, men man blir jo en smule irritert hvis man hører dunking (og skrangling) fra f.eks en Volvo 240 en km før man ser bilen. Kan jo skrangle like mye uansett hvilken musikk det er da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Milk inc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Milk inc liker Milk Inc jeg også, har akkurat lagt inn alle videoene dems i kartoteket mitt. Liker du Sylver, Lasgo, Dee Dee, Aurora, Noemi, Zippora, Jessy og Ian Van Dahl også kanskje ? Har du ikke sjekket alle disse ut bør du gjøre det om du liker Milk Inc, mer eller mindre samme ulla alt sammen. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 sylver og lasgo hører jeg på... har hørt bittelitt på de andre... jeg får ta å skaffe meg noen sanger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Jeg for min del har alltid fått masse kommentarer for all technoen min, da det er typisk meg, men i det siste har jeg fått sansen for Nightwish faktisk. Nightwish - phantom of the opera er så vanvittig digg å høre i bilen. Blir helt kåt. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Jeg for min del har alltid fått masse kommentarer for all technoen min, da det er typisk meg, men i det siste har jeg fått sansen for Nightwish faktisk. Nightwish - phantom of the opera er så vanvittig digg å høre i bilen. Blir helt kåt. Hehe, liker Nightwish jeg også. Men tydligvis ikke like mye som deg... :) Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 jeg hører ikke på trance sån dunke musik.Her i bilen hører jeg på Pink floyd ,Elvis,David Bowie,The Boss Sprinsteen.Ulf dalen.Niclas strømstedt Og 2pac :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Bare sier Queen-dont stop me now. Er konge Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg