Murdoch Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Du kan ikke linke til en plassering på din datamaskin, du må legge bilde ut på nettet et sted så linke til det. f.eks http://www.fotki.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Fikk ikke helt til=(men her er no bildan uansett:)http://public.fotki.com/andersjp/opel_omega/ Du kan ikke legge bildene dine i lukket mappe. Vi som skal se bildene kommer ikke inn pga av passord Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegab2,5v6 Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Endelig!!!:) Siter http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1566116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Må kaste ut nytt bilde her når jeg endelig har fått mattig grillen min ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Nice ride;) Kan det stemme at det var deg jeg så ved (Esso ski) ? Så ut til å være et lite "sammentreff".. Kjørte en E46 Cab:) Må kaste ut nytt bilde her når jeg endelig har fått mattig grillen min ;) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murdoch Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Endelig!!!:) Den var veldig fin, så strøken ut i lakken. Er det OZ 5-star felger du har på den?? trodde ikke de kom i 5x110 uansett passet de vedlig godt til den bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Nice ride;)Kan det stemme at det var deg jeg så ved (Esso ski) ? Så ut til å være et lite "sammentreff".. Kjørte en E46 Cab:) takk takk Ja det stemmer sikkert det:)åssen farge er det på den cabben da? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 svart farge:)..ikke lenge siden jeg fikk den ferdigstæsja:)... ble bygd av kenth.. (streetdesign.no) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Store Chrom felger osv? Så litt ut som Karlsson 20 tum chromfelger. den var pen den :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegab2,5v6 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Den var veldig fin, så strøken ut i lakken. Er det OZ 5-star felger du har på den?? trodde ikke de kom i 5x110 uansett passet de vedlig godt til den bilen :thanks Er litt små riper her og der, men bare i klar lakken, ellers så er den så og si rustfri=)oz 5 star ja:)synn de bare kommer i 17:(felgene står ikke oppgitt til omega b i katalogen p.g.a inpresset, må bruke ringer!ble hvertfall fornøyd!! Siter http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1566116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 stemmer det:) 20" chrome felger:) måtte plotte på FK understell for at det ikke skulle subbe:P Store Chrom felger osv? Så litt ut som Karlsson 20 tum chromfelger. den var pen den :) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 stemmer det:) 20" chrome felger:)måtte plotte på FK understell for at det ikke skulle subbe:P så du hadde 323. ok:) 323 cia, har kjør en slik.Min far har en slik coupe. flytter seg greit. Brukte den til jobb vær dag når jeg overhalte V6 på omegan. Kan det stemme at du hadde en honda accord med ca.300hk i? Grønn `? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 323 ..;) prøv å race med meg en gang:) kanskje du skifter mening om emblemet?:P folk elsker å skryte på seg mer..jeg elsker å vise at jeg ikke har noe..:) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 jeg hadde et lite race med en gammel porshe 911 i går det var gøy.var gjevt til vi kom på svingete vei,da tok han meg.hehe ser jeg deg så skal vi race;)hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hehehe.. by the waaaay.. jeg og en kompis hadde en race med deg en gang.. husker du den røde bmw? det var artig:) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg