A3TQ Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Er det flere enn meg som er plaget med at startsperren aktiveres av og til? Dette har riktignok ikke skjedd mere enn 5-7 ganger på fem år, og jeg har jo fått startet med en annen nøkkel. Etter jeg har fått start kan jeg bytte nøkkel igjen, til den jeg bruker til vanlig. En gang fikk jeg ikke start, og da måtte bilen fraktes til Møller for omkoding av nøkkler. Det kostet meg jo ikke mere enn 350 kr. Men jeg synest jo og det er litt dumt å ha med ekstranøkkel hele tiden, i tilfelle startsperren skulle begynne å tulle seg igjen. Flere enn meg som har problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har en kammerat av meg som har akkurat det samme med sin a4 1.8T.. Irriterende Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg