calibra Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Heisann. Det jeg lurer på er om noen her har kjørt strekka Berlin-Oslo. og da mener jeg hele strekka, og ikke noe ferje. hvor har dere da kjørt og hvor lang tid brukte dere? er det forresten noen som vet hvor jeg kan sjekke vær og føreforhold for hovedveiene i nord europa. skal kjøre en bil med sommerdekk fra berlin til helga. så trenger litt hjelp. thx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaboy Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 http://www.michelin.com kart side som guider deg helt fram til døra;) så kan du gå inn på naf og finne datterselskpaet til naf i tyskland, danmark og svergie.. Og da vil du sikkert finne føreforhold å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg