Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet


knopfler

Anbefalte innlegg

  • Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Victor, ser det går fremover med bilen din.

Regner med at det er ok å legge ut korrespondansen vår her, slik at eventuelle andre som selger deler kan unngå å sponse deg.

 

EDIT:

 

Ordnet seg fint dette. Hyggelig at det finnes naturlig forklaring!

 

det ordner seg for snille gutter vettu :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så rimelig fett ut gitt.Åssen gjør du det med flaskes a, tar du bare og putter det i klarlakken ell. Jeg må legge ny klarlakk på bilen min og det er perlemor så det hadde sikkert vært bra med flaskes.Er det dyrt:uhhmmwhat?:

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så rimelig fett ut gitt.Åssen gjør du det med flaskes a, tar du bare og putter det i klarlakken ell. Jeg må legge ny klarlakk på bilen min og det er perlemor så det hadde sikkert vært bra med flaskes.Er det dyrt:uhhmmwhat?:

 

er bare å tømme oppi klarlakken ja. koster vell rundt 1000,- kr

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul effekt. men ufattelig glorete... Minner om de første lakkerte bilene på 80 tallet med sånne GROVE flakes.. på str med glitter omtrent! hele bilen så ut som en candypop.

ble langt fra glorete på denne. har sett biler med flakes som ser glorete ut, men ikke denne. ikke bare pgav att det er min og sånnt, men den passet så vanvittig bra inn med fargen på bilen :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du på deg lakkoppdrag også? ;)

 

kunne gjort det hadde man hatt en lakkboks. Vurderer å kjøpe en boks da disse ikke er dyr å kjøpe brukt men sinnsykt dyr å bruke. må regne med ca 3-4000 kr bare i parafin til en hel lakkering. men time will show. men kommer det en med en bil som er 100% strøken før lakk så tar jeg gjerne jobben med å sprøyte den. så fremt han har plass og lakk.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår