crx_no Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Vet ikke om øyelokka ble særlig gryme.. ser nesten litt trøtt ut Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 blir da ikke så ille... men vist du lager litt mindre øyelokk??? noe alla detta kanskje??? uten navn.bmp Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 sånn.. Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 ble jo fett det der, crx! Dette må jo nesten gjennomføres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hva med frontfangeren fra en Skyline R34, og øyelokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Lekte meg litt med bilen din jeg.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Cozzie Hvorfor har du en rød garajseport? :D HEHE konge så jævelig bra gjort!! lol Kul bil foresten [kj] ;) "lillebror" Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Tommeliten Lekte meg litt med bilen din jeg.... Du skulle ha lagd flammene i sølv....Da syntes de bedre også ser det vell kulere ut Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Tommeliten Lekte meg litt med bilen din jeg.... Tegnet du de der flammene selv, eller fant du dem på en nettside? Skulle likt å prøvd det der med sunnyen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Tegnet du de der flammene selv, eller fant du dem på en nettside? Skulle likt å prøvd det der med sunnyen... Eg fant de på caprizonetuning Der har de en del forskjellig slike... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by candyman Du skulle ha lagd flammene i sølv....Da syntes de bedre også ser det vell kulere ut Du har vel rett i det, men e gjorde det ferdig rett før eg skulle ut, så eg tok meg ikke akkurat tid med å velge rett farge på flammene... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Du skal ha skryt for photoshop moddingen din CRX!!!! Skal nok ikke se bort ifra om det kommer en slik Nx på veien.... likte den siste moddingen..!! med de andre øyelokka Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by [kj] Du skal ha skryt for photoshop moddingen din CRX!!!! Skal nok ikke se bort ifra om det kommer en slik Nx på veien.... likte den siste moddingen..!! med de andre øyelokka Takk. Bilen ble tøff den, da er det bare å bestille..:) Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 HOHOHOHO Fattern har malt garasjeporten i helgen!!!! hehe, viste han bildene jeg;) hehe men crx, kunne du ha modda bilen, type hellakkering liksom, lakke listene, og kanalen;) så jeg får se hvordan det blir... ikke sikkert det blir den fangeren alikevell, noe prob m bestillingen.... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by [kj] HOHOHOHO Fattern har malt garasjeporten i helgen!!!! hehe, viste han bildene jeg;) hehe Haha. Så bra :D :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg