brennracing Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei! Vurderer og kjøpe meg caddy som arbeidsbil. Tenkte jeg sku høre om det var noen som hadde no tips om hva jeg evnt burde se etter (mangler,feil, o.l.) sett på en gammel type: hovedlys er dårlig/sprukket og håndbrekk wire er røket på høyre side bak.Ny reg reim,front rute,h-drivledd+mansjetter,glødeplugger,gear olje,h-kalipter bak+bremse bånd siden feb 05.bilen er lakkert/kostmalt.kvitto på reg+driv.Hella luminator,veltebøyle og glassfiber topp. håper på svar.. brennracing :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Faen itte en kjæft som kunne hjælpe tell her? takk takk for info.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Å faen, har ikke lagt merke til denne før nå... Det høres egentlig ut som en grei en dette. Hovedlys og brekkwire er ikke det store problemet å ordne på disse bilene. Kommer jo selvsagt an på hva du skal gi for bilen da. Du har ikke sagt noe om rust, det er ifølge meg det eneste som er farlig på disse bilene, de ruster som bare faen og 99% av disse bilene i Norge har vært arbeidsbiler og har blitt behandlet deretter... Lykke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Tusen takk for svar :) Ble ikke den caddy`n som jeg prata på her.. men får se om vi finner noe anna :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Oki, begynner egentlig å bli tomt for dem nå, men det er masse artig om man leter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg