Ejd33p Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 100% photoshop cs2 Toon Highres C&C m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!! Nydelig at du endelig brukte et virkelig drømmeobjekt når du laga en toon! *sett som skrivebordsbakgrunn* Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 imponert -som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Meget bra! Skal jeg sette fingeren på noe må det bli venstre forlykt, den var ikke heelt rund :) Still, very nice work! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 og la meg spørre, hvor rask var du på denne?blah den er jo bare helt sykt rå:P mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg liker ikke deg!!!! Rett og slett!!:fingers: Du er rett og slett FOR GOD!!! hehe.. :D Alt du legger ut her er heeelt sinnsykt, blir sittende å bare glo og tørke sikkel!! :) Hvordan får du det til?! Har du noen spesiell teknikk eller hur? Jobber du med photoshop til daglig eller har du lært deg selv? Imponerende uansett! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 pent pent og atter pent.. første gang jeg har tenkt at jeg kunne tenke meg en sånn bil hehe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Rå! :D Phoenix er som vanlig kongen! :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 *Har ikkje ord* Bare helt rått. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg så modden din på BMWCCN da en venn av deg la den ut der igår. Helt vanvittig bra laget!! Vil du fortelle i korte trekk hva du gjør når du "tooner" en bil på den måten? Eller finnes det linker til tutorials på internet? Jeg har søkt litt rundt men ikke finnet noe som er verdt å se på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Takker :D å for de som lurer så er her en tut på hvordan lage slike http://www.deviantart.com/view/29393935/ ikke akkurat slik jeg gjør det men nesten :) jeg bare gjør ting på min måte :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg