tinntinn Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 vurderer å lydisolere 2er golfen min. har sett de har slike "dempematter" på biltema. er dette å anbefale? hvilken tykkelse er aktuellt? tror de hadde 10,20 og 30mm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Skal du isolerer for vibrasjos i karosseri eller for motorlyd etc? Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Skal du isolerer for vibrasjos i karosseri eller for motorlyd etc? tanken var egentli å slippe at jeg høres på lang vei når jeg kommer kjørende med stereo;) men også det å elimenere bort støy fra motor, vei osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 En kombinasjon av biltema matter og Brown Bread kanskje ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 En kombinasjon av biltema matter og Brown Bread kanskje ;) Mvh Tony hva er brown bread da:hvaskjera :P hvilken tykkelse kan jeg gå for på derre biltema mattene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ville ikke overdrevet de biltema-mattene... Rene svampene... Burde brukes med omhu, men fungerer ok. Gå for Brown Bread! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Kommer litt an på hvor man legger de mattene da... Finner nok noen plasser uten alt for mye fuktighet hvor de kan legges :) Brown Bread er en form for asfaltmatter som man legger i bilen. Sjekk prosjekttråden min for bilder av hvordan det ser ut :) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg