beemerworld Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 da har jeg begynt etter mye vurdering ,, settet er et retro sett fra 1977.. med følger studio 27 decaler "jægermeister" og studio 27 photoetcedset meget sjeldent..(nesten synd å bygge det ) se på bilder og vurder her har bilen blitt lakkert og jeg har begynt å montere decaler.. mye jobb ja her blir det MYE bilder etter hvert .. men nå må jeg ned i kjellern å lakkere 55 nomaden sitt 2. strøk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 fæn det der ser pent ut:D gleder meg til den blir finito!sleng på¨mange bilder og ikke slurv!=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 thanx skal legge inn bilder ettersom prosjektet fortsetter.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tøft prosjekt! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ja det begynner å bli brs dette her .en av mine bedre noen sinne.. kommer bilde i morra..nå er alle decaler montert så må jeg legge klarlakk oppå og så begynne å montere karosseriet.. begynner i feil ende men shit d er ikk så nøye Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 da har jeg montert waterslide decaler fra studio27.. nå er neste steg klarlakk og så skal jeg begynne å detaljere selve karosseriet med photoetched deler også fra studio 27... men her har jeg også prøvd felgene(satt de oppunder bilen Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 her er 2 bilder fra litt andre vinkler ... for de som vil se det Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 huff de bildene er dårlige.. tror jeg må rense kameraet mitt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 huff de bildene er dårlige.. tror jeg må rense kameraet mitt tror bildene blir bedre med bedre lys der su tar bildet og uten blits. rå bil foresten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ja må bare finne ut hvordan i svarte helvete jeg skrur av den fuckings blitzen Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 ja da er jeg snart på tur til trondheim for å shoppe litt stasj ..lim maling osv... mulig at det "hopper"et sett til oppi kørja kanskje? hmm vet itj Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 nå er bilen så si ferdigstilt... det har ikke blitt mye bilder her i det siste fordi kameraet mitt klikka.. men skal prøve å ta bilder i dag Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 bilder kommer bilen er ferdig Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg