Fesoj_ Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg har en 92 mod.priemra 2.0l LX 16v har lg mp3 spiller, dvd spiller,kondensator og Zachry 7 bånds equaliser. tenkte jeg skulle prøve noe billige forsterkere og høytalere til og begynne med,også oppgradere etterhvert som pengene ruller inn:) bruker 35mm kabler,siden jeg skal oppgradere etterhver,er greit og ha litt kvadrat og gå på. jeg lurte på om noen har prøvd "billig mærket" CARVOR, har kjøpt og skal koble opp en carvor 1000w forsterker til den dobble basskassa mi, og en carvor 500w til 6*9"(carvor høytalere) jeg har ikke hatt tid til og koble det opp enda, så lurte på om det er noen der ute som har noe ærfaring med disse? Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hvorfor spør alle om erfaringer med forsterkerene Etter at de allerede har kjøpt de? :P merket hørtes ut som et vist billigmerke, "us carvor"? eller så blander jeg merker igjen, hehe.. hva er sikringsstørrelsene på forsterkerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 den på 1000w har 2stk på 20amp den på 500w har 1 stk 20amp hehe,ja er litt seit og spørre om det nå,for de er jo betalt,hehe men jaja..... det er nokk de berømte us carvor ja:P Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hvis det er US CARVOR du mener, så fungerer det, ikke noe mere :) Fikk ta i en 12" aktiv sub ifra dem til hjemmekinoen min. Den spiller faktisk utrolig bra. Den spiller lett ifra min gamle pioneer sub, riktignok så var det en 10". Klart nå har jeg ikke noe erfaring med bilforsterkerene til dem, eller bilstereo generelt. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 javel,nå har jeg dobble 12" jeg da.håper det trøkker litt.det som bekymrer meg er at det er en 3 veis.altså det er mellom tone og diskant i samme kassa,er redd kvaliteten på bassen ikke er all værden da. men 800w 95db i 4ohm. Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det du har fått tak i der er det jeg betegner som jalla, og rett og slett får frysninger av. Men det kommer garantert til å gi lyd fra seg, og hvis du er fornøyd med det, så er det vel helt greit? Siden du nå har sakene, test det og gi det din personlige mening. :) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe,såpass.jaja men med tanke på at jeg har gitt 4000 for alt med dvd spiller og cd/mp3 spiller er det liksom greit.legger inn svaret med hvordan det låter etter helgen! Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Det gjør det helt sikkert. Sikkert en hel del bedre enn kun orginale høytalere! :) Lykke til med installasjonen. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 tankz!:P Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg