stand-jo Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Som tittelen sier: Hvor store høytalere er det plass til i dashbordet? Er det 4"? Eller får man plass til mer der fremme? :confused: Noen som vet? Takker for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 er 4 som er org ja blir veldig trangt med større ja:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tviler på at du får noe særlig mer enn 4" nedi dashbordet uten større modifikasjoner.. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 tror det er 4" .. var det i 200èn jeg hadde tidligere , og skal være samme i 190ène.. hadde noen "sinus-live" 4" i min 200 tidligere. det var komponentsett , med 4" nedi dashèn , og en meget diskre diskant som jeg festet oppe i hver side av frontvinduet med dobbelsidig tape.. spillte fantastisk bra :) disse elementene har ørten forskjellige festemuligheter som medfølger , så di passer di fleste biler med 10cm hull til høyttalere... (EDIT) hvis noen vil kjøpe slikt komponentsett kan jeg sikkert skaffe altså... :) ikke så mange plassene man får tak i di.. utrolig mye lyd for pengene.. di spiller krystall-klart! :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Damn! Var det jeg tenkte... :) hehe Jaja, de 4" får holde stand inntil jeg har råd til å bytte interiør og skaffe svarte dørpaneler med plass til 6.5" høytalere. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atrax Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Er originalt med 4" (10cm) (unødvendig med større) Hvis du skal montere nye, så vil jeg anbefalte Infinity Kappa® 42.7i... Hvis du setter inn disse trenger du ikke bedre lyd forran i bilen:p Effekt (Maks) 150 Watt Effekt RMS 50 Watt Følsomhet (dB/mW) 93 dB Frekvens område 75Hz – 25kHz Impedance 2 Ohm Monteringsdybde 46 mm Utskjæringsdiameter 88 mm Ha en forsterker som leverer litt over 50w på disse, da blir du overaska:p Disse selger hos bilradiospesialisten, Pris Kr. 1295,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 4" ja :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg