aUDUN` Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ser skikkelig bra ut da, men kunne du ikke ha lagt ut litt flere bilder av selve bilen og interiør osv..? :) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Halla Munken! Hvordan går det med denne vento'n din nå? Må få tatt en titt på denne når jeg kommer hjem igjen. Håper detta turbo systemet funker bedre enn kompressoren du putta i der først! Atle VENTOEN ER FIN DEN:) bare ubrukelig på dette føret. bilder av interiør og sånn kan jeg legge ut litt senere. bilen står vinterparkert for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikser Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 konge bil du har.. har du no erfaring men turbo på 2.0l 8 v..? har begynt å hamstre inn deler men ekke direkte stødig på alt der... Siter My cars..! Vw Vento-95 mod (brukes nå) BMW 525 E34-88 mod (solgt) Vw Caddy D-97 mod (solgt) Volvo 245-84 mod (vraka) russebil Audi 100-85 mod (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 konge bil du har.. har du no erfaring men turbo på 2.0l 8 v..? har begynt å hamstre inn deler men ekke direkte stødig på alt der... hadde jeg vært deg hadde jeg puttet på 16vtopp på blokka di. hvis jeg ikke husker feil får du perfekt kompresjon for turbobygg. må også da bygge om til et annet ledningsnett. mulig du kan bruke det gamle, men er ikke 100% sikker. er veldig mange i usa som kjører 2l 8v turbo og klarer høye tall. de kjører også på original ledningsnett med annen chip mener jeg. men med 16v topp vil du få en enda råere maskin og helt klart verdt pengene hvis du har råd;) ¨¨ hadde jeg vært deg hadde jeg søkt på vortex forumet i usa. der finner du utallig inspirasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikser Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hadde jeg vært deg hadde jeg puttet på 16vtopp på blokka di. hvis jeg ikke husker feil får du perfekt kompresjon for turbobygg. må også da bygge om til et annet ledningsnett. mulig du kan bruke det gamle, men er ikke 100% sikker. er veldig mange i usa som kjører 2l 8v turbo og klarer høye tall. de kjører også på original ledningsnett med annen chip mener jeg. men med 16v topp vil du få en enda råere maskin og helt klart verdt pengene hvis du har råd;) ¨¨hadde jeg vært deg hadde jeg søkt på vortex forumet i usa. der finner du utallig inspirasjon! hm... tøft.. men tror jeg begynner med en turbo på den jeg har... får den til å funke å heller få takpå en "ekstra motor" å bygge på.. tror også at blokka skal passe på 16v toppen men er vell no anna innsprøytinga osv.. Siter My cars..! Vw Vento-95 mod (brukes nå) BMW 525 E34-88 mod (solgt) Vw Caddy D-97 mod (solgt) Volvo 245-84 mod (vraka) russebil Audi 100-85 mod (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Fett prosjekt, gleder meg til filmsnutt *hint hint* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg