audi coupe Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 selger nå gobilen min.noe påkostet i motor.senket,ebc bremser foran,16v bremser bak,stab stag oppe/nede foran,oppe bak,15"alu,90 fangere,gt ratt,singel pusser,noen små mangler. SELGES h.b over 17000 kr kan ta billig dieselbil i bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rexiplex Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Holder denne bilen til på Tynset? Har du evt. flere bilder? Send meg gjerne på mail Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by audi coupe selger nå gobilen min.noe påkostet i motor.senket,ebc bremser foran,16v bremser bak,stab stag oppe/nede foran,oppe bak,15"alu,90 fangere,gt ratt,singel pusser,noen små mangler. SELGES h.b over 17000 kr kan ta billig dieselbil i bytte. BILEN ER SOLGT!!!!!:mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg