113deluxe Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Heiiiiii den satte fyr seg selv :) Hehehehe, den var sikkert så lei seg siden den ikke hadde de fine hjula lengre at den tok selvmord. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hvor kan jeg få tak i slike felger som det var på shitboxen i sine glansdager a? noen som har noen til salgs?:phatyo www.german-wheels.com Håper ikke lommeboka di er sjenert;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Danna: Hva er gjort med bilen din for få senket den så mye med 17 " ??Ps: Det ser rått ut :) Hint: Kappa 80 mm senkesett som har sunket sammen :) Sitter heldigvis gewinde på nå..Var ikke kjørbart vøtt..Skal ha den ned litt mer foran enn det jeg hadde i sommer, men den vil aldri bli så lav igjen. Trenger tross alt litt kjøreegenskaper også skal man få brukt det.. Massern: Var rett etter at jeg kjøpte den ja.. Stort bilde til med 17" Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Fin bruksbil:phatyo Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hint: Kappa 80 mm senkesett som har sunket sammen Sitter heldigvis gewinde på nå..Var ikke kjørbart vøtt..Skal ha den ned litt mer foran enn det jeg hadde i sommer, men den vil aldri bli så lav igjen. Trenger tross alt litt kjøreegenskaper også skal man få brukt det.. Massern: Var rett etter at jeg kjøpte den ja.. Stort bilde til med 17" Har du valsa en del for å få 17" felgene til å ikke skrape oppi skjermene? OT: er det noen her som har justertbart senkesett til golf 2 til salgs? er i så fall veldig intressert!m'm Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Min bil ...den kan bli lavere Dette er på 20" sommer ,kjører på 18" vinter å er litt lavere da ,har også carbon cup vinge under nå ! Dette var en utrolig PEN Audi!! Min stemme, uten tvil;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dette var en utrolig PEN Audi!! Min stemme, uten tvil;) Fullstendig enig.. hadde vært gøy med litt info om denne.. ta det gjerne på PM for å unngå mer off-topic:D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har du valsa en del for å få 17" felgene til å ikke skrape oppi skjermene?OT: er det noen her som har justertbart senkesett til golf 2 til salgs? er i så fall veldig intressert!m'm Godt masserte buer ja..Kappet bort nedre delen av originalbue, og så satt på G60 bredding.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Luftfjæring er visst tingen Bedre å ha Luftfjærer enn å kjøre bilen på en kant så d ser ut som den er senka! ;) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Gratulerer! Du har blåst liv i en tråd som det er 1 år og 9mnd siden siste innlegg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Gratulerer!Du har blåst liv i en tråd som det er 1 år og 9mnd siden siste innlegg. Takker! :) Ingen årsak! ;) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Med det samme noen har dratt denne tråden opp av søla igjen, kan den da vel få en sjanse til. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 tror vi har en vinner =D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Kompis av meg sin bil, mange har vel sett denne rundt om på nettet før og.. men, |Massern| kan jo kjøre slik han har sin, det går ikke med denna uten å herpe opp Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Må nesten kjøre en runde å "rekke" ei rute før polo`n kan luftes=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg