audi sport Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ønkser å kjøpe 10v turbo, 5syl motor fra urquattro eller audi 100/200 Mvh kjetil Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bumptibump.. ingen som har no... Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 søk i forumet til vw audi klubben! altid en par tre motor til salgs der. om du gidder dra til trondheim vet jeg av komplett audi 80 med 10v turbo motor til 3000 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hmm... det var litt langt unna det gitt.... har søk på vw audi forumet, men var ganske stille der nå.... gikk et par stk for ikke så veldi lenge siden, har ikke fått registrert meg der enda, så jeg har ikke kunnet skrive innlegg der, men det er på vei. Det dukker vel opp noen etter hvert. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hvem, hva, hvor ? audi i trondheim billig ?:P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hmm... det var litt langt unna det gitt....har søk på vw audi forumet, men var ganske stille der nå.... gikk et par stk for ikke så veldi lenge siden, har ikke fått registrert meg der enda, så jeg har ikke kunnet skrive innlegg der, men det er på vei. Det dukker vel opp noen etter hvert. men ahr hatt både 20 og 10v og 10v er noe av det alle kjedligste jeg noen gang har kjørt! skikkelig lat motor om du ikke skal trimme den da! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 men ahr hatt både 20 og 10v og 10v er noe av det alle kjedligste jeg noen gang har kjørt! skikkelig lat motor om du ikke skal trimme den da! blir nok litt trim ja..... større turbo ligger å venter og data sprut blir det å etterhvert.. da det mekaniske ikke holder så langt.... så trenger bare motoren så jeg har noe å jobbe med.. har 136 ponnier nå.... 2.2L 5 syl, En orginal 10v turbo er jo bedre enn det .... Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aphex Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg har en komplett kg-motor som jeg kan vurdere å selge. bud?:) Siter Sitter som en Quattro!! AUDI 90Q (Banebil) Opel Astra (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aphex Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 originalturboen er k26 som er ganske overdimensjonert.. originalt går de på 0.3-0.4bar, men tåler fint 1.5bar og 300-350hk. så det er ikke det første som må byttes. om du bytter ut k-jeten med k-jet fra porsche 928 v8, plugger igjen 3 av rørene så har du nok bensin til opp mot 300hk. hjernen kutter originalt på 0.6bar, men kan med enkelhet lures opp til 0.9-1.1bar og 230hk+- med bleedventil. billige hester ihvertfall.. Siter Sitter som en Quattro!! AUDI 90Q (Banebil) Opel Astra (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Har sendt deg PM :) Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 du trenger kunn en bunndel å arb med, det meste trengs å byttes i allefall.med enkle middel får du 2,5liter........................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Stemmer... så det er vel ikke så mye forskjell på toppen på 10v med eller uten turbo da. annet en litt forskjellige durasjon og løft på kammen.....og ingen olje underspyling av stempler på vanlige suge motorer, (KV motor) og komp`en er alt for høy. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aphex Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg har bestemt meg for å beholde motoren litt til da jeg har fått et godt tilbud på en audi 80 gte quattro. men om det ikke blir kjøp av ny bil så blir motoren lagt ut for salg hbo 6000kr fullstendig komplett:) Siter Sitter som en Quattro!! AUDI 90Q (Banebil) Opel Astra (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg