Gjest Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 God kveld. Ei venninde av meg har en 2000- mod 320tdi stasjonsvogn. Denne må ha nye bremseklosser og hu kan ikke annet enn å kjøre. Kan vel egentlig ikke påstå at hu egentlig kan dette heller, men det er nå så! :D Så.. Jeg sa jeg kunne bytte bremseklossene på bilen hennes ettersom jeg har gjort dette på min egen. (volvo) Det jeg da lurer på er om det er noe spesielt jeg må passe på når jeg skal bytte disse!? Noe rart verktøy jeg må ta med meg? Noe som har en tendens til å sitte veldig godt på disse bilene? Ja.. Dere skjønner sikkert hva jeg er ute etter! :) Tusen takk for all hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 vis du ikke skal bytte slitasjevarslerne så ikke ødelegg dem. utrolig enkel å bytte klosser på. to "glidepinner" med sekskanthull i for 7mm umbrako som sitter under plastpropper på baksiden som skrus ut samt fjerne "fjæra" på framsiden av kalipperen. husk å rengjøre og smøre glidepinnene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ok. Det hørtes veldig bra ut! :) Tusen takk skal du ha! :) Da slipper jeg å bekymre meg! Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvis det stemmer at det er 7mm umbrako (mye brukt på bremser..) som vrtx sier så burde du sjekke om du har det, det er nemlig ikke en vanlig størrelse i de fleste umbrakosett. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg