Gå til innhold

Par spørsmål om A3

Ranger emnet


VeeDub

Anbefalte innlegg

Har vært uten bil i en par måneder nå å begynner å bli lei av å gå.

 

Har alltid likt A3, å har kommet over en helt orginal

1.6L '97 mod til en grei pris.

 

Tenkte på 40mm senk.

Hva slags felger får man plass til uten å subbe både her & der uten å gjøre inngrep i hjulbuer. Altid likt Keskin KT4, og Dekkimport har de i 18x8.5"

 

Er det spesielle ting man burde se etter når man ser\prøver bilen, vanlige feil?

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uten bil i en par måneder nå å begynner å bli lei av å gå.

 

Har alltid likt A3, å har kommet over en helt orginal

1.6L '97 mod til en grei pris.

 

Tenkte på 40mm senk.

Hva slags felger får man plass til uten å subbe både her & der uten å gjøre inngrep i hjulbuer. Altid likt Keskin KT4, og Dekkimport har de i 18x8.5"

 

Er det spesielle ting man burde se etter når man ser\prøver bilen, vanlige feil?

Går fint med 8,5x19 på denne. Også med 40mm senk. Problemene kommer når du skal ha breiere felg. Se etter rust nede ved front dørene. (Garanti sak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit om 120000-servicen er tatt, men siden det er 97 har den nok kjørt lengere.

Min 97mod er kjørt 158000 og jeg måtte overhale girkasse nå nylig, og jeg vet at min ikke er kjørt spesielt hardt! Kan være en ide å høre litt etter lagerlyder når bilen bremser på gira i nedoverbakke osv..

 

Ellers er det en knalldeilig bil som du garantert blir fornøyd med, selv med 1.6!

 

Jah, vindusheisene kan du sjekke. DIsse skal gå heeelt smooth, ingen tegn til treghet. Det at disse størkner er helt standard. Skal faktisk ut å bytte førerheisen nuh! :)

 

Lykke til

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så jo heller ikke dårlig ut, grei pris også.

Ikke rundet 110k engang! Hmmm.. er vel nødt til å være noe feil ett sted.

 

Noen som ser om dette er en Attraction eller Ambition?

Må ha sete varmere i dette kalde land, men det er det vel i både Att & Amb (?).

"Nyeste" modell jeg av en bil jeg har eid har vært en '87 så regner med det uansett blir ett "step up" ;)

Takk for svar folkens, kommer sikkert mye mer spørsmål bare jeg får funnet den jeg vil ha!

 

Er det 5x100 eller 5x112 på A3?

 

2_1056434085.jpg

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7194772&sid=5abQBZHkX761509&pos=3&tot=247

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok, jeg fikk da iallefall kjøpt meg en A3 1.6 Ambition nå!

Svart.. 3 dørs... skinn interiør.

 

Var på NBS å kjøpte øyelokk & chrome speilkapper her en dag. Prøve å få senket å kjøpt noen S3 baklykter bare ferie penger kommer.

 

Se om jeg får kastet ut noen bilder

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye ga du for det? Bedre å prate med meg om du skal ha ting på NBD tenker jeg:P Har så gode priser man kan få der:P

Jeg har en svart A3 Ambition, 1.8. svart 3 dørs, senket 40mm med svære 19" og litt annet små snæcks:P Kanskje vi møtes en dag om du er fra disse traktene:)

 

Ok, jeg fikk da iallefall kjøpt meg en A3 1.6 Ambition nå!

Svart.. 3 dørs... skinn interiør.

 

Var på NBS å kjøpte øyelokk & chrome speilkapper her en dag. Prøve å få senket å kjøpt noen S3 baklykter bare ferie penger kommer.

 

Se om jeg får kastet ut noen bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår