beemern Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 gammle bbs felger, som trenger en liten lakkering for og bli sitt gammle jeg, er lite med sår på felgene, men den gammle lakken driver og flasser av. ET på felgen er 29" 4*100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hva skal du ha for felgene? er de skjeve,eller er det bare sår? OG har du 4 eller 3? mtp at du bare ser 3 på bildene Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 har 4.. men gadd ikke og hente den siste felgen;) dem er ikke skjeve, har ikke vært noe ugjevnheter så lenge jeg har kjørt med dem.. er bare sår ja, men er ikke så veldig mye sår på felgene, er mest at bare lakken har sleppi.. kan jo begynne på 500 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ok,da byr jeg 500 da. Er dekka med? hvilken dim er de isåfall? Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 dekka er med ja, men dem er veldig bra utslitte.. det er 195/50/15 skal se om jeg finner koppene til dem, skal det stå bbs inne i felgen .? det sto det på koppene jeg fikk med en gang, men finner ikke noe på felgen.. tittet etter det i stad.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hey! Du har vel ikke solgt disse ennå? Er det sommerdekk på de? Ved levering/henting, mulig å møtes på halvveien? Jeg bor i Lillehammer og er interessert i å kjøpe dem! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jeg har dem enda, men var en som ringte meg i går, og han sa at han skulle komme og titte i kveld.. tror ikke helt at jeg gidder og bruke 200 kr i pangsin da jeg skal ha 600 kr for felgene. hehe.. det er sommerdekk på dem, men dem er ubruklige, 2 er burnet opp og de siste er gammle og sprø.. men kan jo sikkert spole opp det siste som er på de da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 si ifra om de ikke blir solgt ikveld så kan jeg sikkert by 100kr mer... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg