Gesel Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Har en Playstation 2 jeg kjøpte i oktober jeg begynner å bli litt lei Maskina er lite brukt, og det følger med et orginalt minnekort.. Av spill medfølger: Def Jam Vendetta V-Rally 3 Metal Gear Solid 2 Burnout 3 Takedown Quake 3 Revolution Tokyo Xtreme Racer RTL Ski Jumping 2005 Enthusia Professional Racing (ubrukt) Need for Speed Most Wanted Need for Speed Underground Tony Hawk's Underground og sist, men ikke minst: Gran Turismo 4 Dette ønsker jeg å bytte sub og forsterker, eller blir det solgt til høyeste bud.. Ps. dette er slim-utgava Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-oslo Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hva slags sub og forsterker er du ute etter??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hei Dette ble byttet i dag, så handelen er i boks Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg