red_line Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 er det noen som vet om noen netthandlere som selger alpine Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 http://www.startsiden.no/okonomi_og_naringsliv/bransjer/motor_og_transport/bil/deler_og_rekvisita/bilstereo/ Ta en titt på denne siden, du finner sikkert en som selger Alpine der :D:D Btw google er din venn :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Den der har jeg og lurt på. Men jeg fant en side her om dagen. Nå har jeg imidlertid glemt den igjen (!). Alpine er litt utenfor interesseområdet... (selv om det åpenbart er veldig gode høyttalere!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Har sansen for spillerne deres også :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg har kjøpt mine Alpine ting fra http://www.bilstereosenteret.no i hvertfall. Har fått opplyst at de er konkurs og det forklarer jo prisene de har lagt ut . Slettet fra enhetsregisteret . Så når de nye modellene kommer blir det vel mere normalt . Vi kommer nå til å satse på Alpine særlig på spiller siden . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg