Gå til innhold

Einser miniprosjekt

Ranger emnet


GolfAleks

Anbefalte innlegg

Dette ser bra ut. Tar litt tid før man får får teken på sparkling og slikt, så det kommer seg ;)

 

En kamerat av meg har kjøpt en akkurat lik en med manuell gir ( Wicky sin). Deilig det røde interiøret, og synes faktisk plastfangere og store baklykter er ganske pent nå ( syntes det ikke før). Denne bilen har vekket meg :p

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ser bra ut. Tar litt tid før man får får teken på sparkling og slikt, så det kommer seg ;)

 

En kamerat av meg har kjøpt en akkurat lik en med manuell gir ( Wicky sin). Deilig det røde interiøret, og synes faktisk plastfangere og store baklykter er ganske pent nå ( syntes det ikke før). Denne bilen har vekket meg :p

 

Jo, sparkling er såsomså, men etter 6 runder bare på en hjulbue skal jeg love deg du får lyst til og knuse bilen med slegge... hehe...

 

ja, hvit med rødt interiør er flott! var egentlig ikke så fan av enere før jeg så og prøvekjørte denne... automatic...... mangler bare cruise control. hehe.

skulle gjerne gjort hele chrom pakka(og mekka små baklys) og chromma felgene også, men nå er det lille budsjette borte... heldigvis er absolutt alt jeg trenger av deler, sparkel, lakk og lignende kjøpt inn:driving

98' BMW 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hehe... har ikke gitt mye lyd fra meg men sånn kan det gå:)

dette har tatt forever menmen...

Update: bilen er nå lakkert og venter på plastclips til sidelistene fra møller på tirsdag den 29... skal prøve og få på senkesettet til uken også, men kjenner jeg megselv rett kan det ta en uke eller to til... skal knipse noen bilder også til uken når jeg får montert sidelistene, den er blitt veldig fin serru... gleder meg til senk og noen kjøreturer i den nærmeste fremtid...

98' BMW 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hadde en tur med golfen i helga, og den gikk som en god golf skal gå...

Her er noen bilder av den etter en liten spyling...

har fortsatt litt og pusle med på den. må montere frontleppa, spoileren på bakluka, samt et lite 280mm ratt, senke den, på med de nye hjula, montere et lite stereoanlegg, rubbe og polere før den blir perfekt, men ser jo fin ut nå og syns jeg...

 

DSC00434.jpg

DSC00435.jpg

DSC00437.jpg

DSC00441.jpg

DSC00439.jpg

DSC00443.jpg

DSC00442.jpg

og en liten kreasjon med hjul og masse senking...

clip_image002.jpg

98' BMW 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Sandefjord... Du som jobber på Rema nede på Kilen da? Synes jeg har sett den Golf 2'er der før...

 

Artig ener du har :) Vi får ta noen bilder sammen en dag da? Cabben og denne.. :)

 

hehe... jobbet på rema før ja... er energimontør nå serru... bilder ja, det går nok ann. så snart den er fullstendig ferdig, er ikke helt fornøyd med lakken serru så jeg må slipe og rubbe litt først... har forresten sett cabben din noen ganger nede i byen... nydelig om jeg skal si det selv... ser enda bedre ut "in the flesh"...

98' BMW 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å bruke cabben 2 uker til. Så setter jeg den på vinterlagring :) Satser på fint vær disse ukene da.. Er ikke noe gøy å kjøre så strøken bil i regnvær...

 

Ta kontakt en dag du er ute og kjører da.. Har stort sett alltid kamra med meg :D

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å bruke cabben 2 uker til. Så setter jeg den på vinterlagring :) Satser på fint vær disse ukene da.. Er ikke noe gøy å kjøre så strøken bil i regnvær...

 

Ta kontakt en dag du er ute og kjører da.. Har stort sett alltid kamra med meg :D

 

mmm... regnvær er no dritt... har heldigvis blitt bedre den siste uka da, men det kommer nok igjen...

2 uker ja, da har jeg forhåpentligvis rubba og sånn og senka men blir ikke dekk på G60 felga før pengene strekker til, får se hvor mye det blir når det kommer...

skal blinke som bare f... jeg:)

98' BMW 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår