Mayhem Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hello. Saken er den at jeg skal fikse opp noen 17" felger som ligger og slenger. 2 av felgene har en sprekk hver seg som jeg skal få sveiset.. Siden lakken ryker med da, tenkte jeg å lakke de selv, siden felgene uansett ikke er verdt så veldig mye at det gjør noe.. Hadde planer om å bruke "ekstra robust felglakk" fra gode, gamle Biltema i farge hvit. Det jeg lurer på er om noen har noen tips til hvordan jeg skal gå fram med pussing, grunning, hvor mange lag, klarlakk/ikke klarlakk osv.. Har lakket litt selv før, men aldri så utsatte deler.. Tusen takk på forhånd..:D Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bumpibjørn. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvorfor ikke få noen til å pulverlakkere de? Har hørt om firma som tar ca 500 kr inkl lakk og arbeid for 4 felger. Og da blir de strøkne. Vil sikkert koste deg noen hundrelapper uansett med pussing, grunning og lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvis noen kan si meg hvor i Fredrikstad/Sarpsborg området jeg kan få jobben gjort til den prisen, så gjør jeg gjerne det..:D Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Slenger meg på denne jeg og. Skal gjøre det samme med felgene mine.. Eller er det noen som gjør det billig i oslo/bærums-området? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ski/ås/kolboten området? lakkering av felg.billigt og bra Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Eller trondheim område ? happyhappy Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 eller stavanger ??????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 http://www.felgservice.no/ askim i østfold.. utrolig flinke greie priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg