Gå til innhold

Deilig jente i subaru kjørte gris på vei til E6 i morges

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

Veit det er sånne tråder hvor dette hadde passet inn, men jeg synes allikevel dette var en så sterk opplevelse at det fortjener egen tråd:

På vei til skolen (universitetet i Ås), kjørte jeg på veien mellom måna og E6, og ut av den ene tunellen oppdager jeg brått en bil helt oppe i ræva mi (og ræva mi er ikke pen, jeg kjører en stygg gammel VW akkurat nå).

Ut av denne tunellen (den som er full av eksos, for de som er kjent i området), la bilen seg ut og dro forbi, bilen var en seint 80/ start 90 talls subaru sedan (en bil jeg omtrent aldri har sett før), og forbikjøringen var akkurat såpass utrygg og gikk såpass treigt at jeg tydelig registrerte ei deilig jente som rattet bilen ja.

Wohooi, fikk fram smilet der gitt

Ut på E6 bar det, mot ås, og dama drar opp i nærmere 150, og jeg med gammeln min på flatt jern etter.

Ettersom gammeln ikke ville noe særlig over 140, måtte jeg bare le: jeg ble frakjørt av en jente, på en helt vanlig formiddag!

Hvor ofte skjer dette a folks?

Fy faen, jenter som kjører gris, og i tillegg så bra ut det lille glimtet jeg fikk, det er faen meg litt av en start på dagen!!

Var faen meg årets bilopplevelse hittil, hehe, som å få injisert :naaaws i blodet.

Sitter og smiler mens jeg skriver her:D

Noe av grunnen var at forbikjøringen var av en såpass unødvendig og brutal art, slik som en selv gjør når man er ute og griser på kvelden;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Gris kjørte bak deilig jente i Subaru på vei til E6 i morges

Gris på 21 år....

Poenget var vel heller at som bilinteressert menneske er jeg også en av de som synes det er morsomt å kjøre om kapp med folk, så derfor hang jeg meg på, som man ofte gjør når andre folk kjører gris...

Og siden det er sjeldent jeg opplever det motsatte kjønn ha en slik kjørestil, synes jeg dette var ekstra gøy, rett og slett.

(gammeln er altså bilen jeg kjørte hvis du ikke skjønte det ( 1974 modell ser'u:), jeg føler meg ikke som en gammal gris :))

Og hva var egentlig poenget med denne tråden?

Er dere så gammeldagse og høye i hatten at dere tror damer ikke kan kjøre gris de også?! Hjelpe meg..

Det er en måte for meg å dele "sjokket" jeg fikk med andre...

Vanligvis kjører jo jenter som defensive trege individer, mens hun her kjørte som en helt....

Antagelig er du også hard bak rattet? Siden du ikke kunne forstå min forbauselse og glede ved å tilfeldig møte et slikt råskinn (sett i lys av gjennomsnittsbilisten) av en bilist, som attpåtil var en jente. Er nok til å få mange her til å gape det, tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
hahahahaha

Hehe, enig i at pals tolkning er morsom ja :)

Og antagelig så det jo bare komisk ut også...

Men jeg synes det var en morsom episode for det.

Og når andre her fikk seg en god latter, er jo det bare fint og :)

En god latter forlenger livet sies det jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva var egentlig poenget med denne tråden?

Er dere så gammeldagse og høye i hatten at dere tror damer ikke kan kjøre gris de også?! Hjelpe meg..

ja..har fortsatt til gode å se en dame som kjører hardt!Har sett damer i ferrari og i cosworth osv. men de tørr faen ikke å legge seg høyere enn rett oppunder fartsgrensa(helst under).

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enig i at pals tolkning er morsom ja :)

Og antagelig så det jo bare komisk ut også...

Men jeg synes det var en morsom episode for det.

Og når andre her fikk seg en god latter, er jo det bare fint og :)

En god latter forlenger livet sies det jo...

jeg er helt enig med deg! jenter som kjører gris er sjelden og noe komisk å se på!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider