J.C Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Skal nå med litt tungt hjerte selge mx6`en min. Den går for 50 000 eller bud Er litt gromdeler på den Compomotive felgene sitter ikke på bilen i dag bildet av coiloverne Ta gjerne kontakt på 99217936 Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Dette var en sjelden bil :) Har du flere bilder og mere speccs og info om bilen.. Er det turbo i bilen nå? Godkjent? Ser det gikk med litt "motorer" til ombygginga.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Er ikke så mange av den bilen her i norge nei:)Kjekka når jeg nettopp hadde kjøpt den og da var det 15 registrerte i landet. Bilen selges med orginal motor men grenrør med ekstern wastegate,Rustfri 3" eksos og FMIC rør kan følge med mot litt tillegg i pris HAr også forhørt meg på tilsynet om godkjenning med turbo og fått intrykk av at det ikke r noe problem Ellers sitter det D2racing coilovere på bilen og 17" felger med gateslicks. Gateslicksene er jeg ikke helt sikker på om jeg skal selge for de passer muligens på ny bil:) Med det understellet sitter bilen som bare det i svinga og i tellegg til at den er lett(ca1100kg) er det en utrolig morsom bil og kjøre og den er overraskende rask med tanke på orginaleffekt på 115hk..Alle som har sitti på i bilen tror det er mer:) sånn ellers utseendemessig er bilen litt sliten lakken og noen "handlekurv"bulker men er så og si helt rustfri for den er ikke vinterkjørt.(har hvertfall ikke sett noe under eller i hjulbuer) Bilen er bruktimport og førstegangsregistrert i Norge i 2004. Jeg stiller meg også behjelpelig med vidre bygging av bilen(til en viss grad;)) med tanke på både motor og utseende. Bilen har et utrolig potensial til å bli skikkelig tøff og med riktige mods i motoren en dagligbil med rundt 350 hk. Så vil du ha en bil som ikke alle andre har er dette rette bilen;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 bytte i e34? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Den selges for jeg trenger penger til en annen bil som jeg har på hånden..Ellrs takk;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Offtopic: Veier MX6 1100kg og min MX3 1215? syk verden. Back to topic. Sjeldent syn den bilen, sett 1 stk i Bergen Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syklops_sveinung Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Bildene er tatt i Slemmestad jo! hehe. Pen bil! Lykke til med salget. Siter x 95' GOLF 3 GL 1,8 x 03 MHRX, 00 MH RX, 03 Derbi SM - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Bump:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei. Hvilken års modell er det, og hvor langt er den kjørt? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Det er en 1992 modell som har 152k på klokka og rundt 100 på motor Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg kunne også byttet, ja... Litt sugen på en sånn MX6 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg kunne også byttet, ja... Litt sugen på en sånn MX6 :) Byttet i hva da? flere bilder? Har ikke så mange bilder av den men her er ett fra høst 04 Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ikke no bilde av interiør osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ikke no bilde av interiør osv? Er alt jeg har av intreør forløpig..Skal prøve å få knipsa no mer iløpet av uka Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg