R_Style Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Jeg må bare le jeg.. synes dette er lattelig dumt :lol kan tro du har fått den til og gå uten og stoppe. men er grunn til at det kommer mere stikk-flammer/høyere bensin forbruk med åpen dump.. Hvorfor? pga. det blir som en slange som skulle være sprekt, luften forsvinner som LH 2.4 styre enhetene tror er der.. derfor gir di tilatelse til bensinen de har fått beskje om fra luftmasse måleren. så tenker di å lester litt ut fra sensorene, så sier lille lamdan tilbake, her er det mye u-brent bensin. "ikke gi så mye snille deg", så tenker hjernen "stakkars lille lamda, vi slipper inn mindre bensin.." så si er lamdaen etter litt! "au! au! for lite bensin, jeg må ha mere!" så etter litt fram åtilbake så tenker hjernene "herlighet for en dum sensor, Luft mengde måleren sender jo RIKTIGE??!! singaler til oss, men det må være noe galt med lille lamdan. vi går i nødmodus og styrer lamdasingalene selv og setter en feilkode på han.. så tennes den lille lampen i dashen. Same shit for meg! ferdig med LH2.4 for a long time ;) 4bars Map-sensor som er beste kompis med åpen dumper Til og meg en som akkurat har begynt i 1.klasse skjønner hva vi mener, når du skriver dette E-K!:) bra formulert og beskrevet sier nå j;) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Men er det noen som kan svare meg på hvorfor hjernen kødder når jeg tok vekk EGR saken og den bensin damp saken? Den ble som de fleste 900 kødden men ikke på samme måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 forklar hva som skjer da Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 forgje helg fjernet jeg eksos retur saken og koblet fra slangene til den elektroniske duppeditten som styrer vakumen til den. Så fjernet jeg bensin dunst greiene ( svarte boksen med kullfilter i ). Etter det så har den fått en mye lavere tomgang , 500rpm. og den kan stoppe etter kjøring noen ganger. Det jeg lurer på er om jeg har fått endrer noe med flyten i innsuget eller noe pga fjerningen av egr saken så tomgangs ventilen kødder. Hvis det er den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Tror kanskje jeg har funnet frem til at EGR ventil saken må være koblet til. Ikke testet selv men har lest. noen som har lyst til å dra ut sin i noen min og teste hva som skjer? evnt hvordan lure denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hvis dere tar ut hele EGR-opplegget - blender dere røret tilbake til innsuget eller lar dere røret stå åpent? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.