Johnsen Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Noen som kan hjelpe meg med å få tak i han som har blitzpower siden eller? For jeg bestilte i januar ei DTM potte til vectraen min som jeg også forhåndsbetalte, og han sa han skulle få den i begynnelsen av februar, men har ikke hørt noe fra ham siden 6. februar (da hadde han ikke fått potten)... Så nå som siden fortsatt er nede får jeg ikke tak i ham. Har prøvd å nå ham på ett telefonnummer som er oppgittt ett annet sted på forumet også, men d nummeret var midlertidig sperret... Hjelp :op ? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 BP sia er oppe å går igjen den nå. Står vell no kontakt info der sikkert... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 BP sia er oppe å går igjen den nå. Står vell no kontakt info der sikkert... Ja jeg fant ut dette etter jobb i dag :op... så nå venter jeg bare på svar igjen... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg