smaago Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 forstilling,bakaksel,bensintanke m/pumpe og rør, komplett motor m/gir,instrumenter,lkomplett edninsnett m/sikkringsboks og reler,bremsekraft (abs),padalsett,giroverføring,radiator m/innsatts,eksos(funker men ikke helt best) det som trengs for å bygge en VR6... dette selges samlet. seriøse bud tas imot,antyder pris over 22000.- eksempel på frakt: 1,5cmm3 (tilsvarer ca 430kg)til hamar/lillehammer fra harstad m/tullpost globe er 2400,- har også: venstre fremm/bak dør,komplett takluke,glass høyre side (dør),orginal bakfanger golf3, en motor i deler kontakt meg på tlf 93886776 men kan også nås på mail: 95019644@mobilpost.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Tilstand og km.stand på motoren? Hva slags bil har den stått i? Har corradoprosjekt-planer, så er ute etter noe slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaago Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 km er ca 200.000, har ikke kjørt den sjøl, kjøpte et vrak å demonterte delene, har hatt start på motoren, den hadde stått ei go stund da, men kom me en gang! å hørtes heilt fin ut.golf III 1995 modell kommer dette fra. hadde tenkt å putte dette i golfen jeg har men får kansje litt knapt med tid ei stund sia d plutseli blei hus kjøp, selges komplett til rett pris!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Forsto det sånn at dette selges samlet? Er det en 2,8 eller 2,9 motor? Om det er en 2,9, og du selger i deler, vil jeg gjerne kjøpe innsug og gasspjeldhus. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ka du skal ha for venstre fremdør, og for takluka??!gi meg pris på PM om du vil,)takk ...meget intressert Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaago Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Forsto det sånn at dette selges samlet? Er det en 2,8 eller 2,9 motor? Om det er en 2,9, og du selger i deler, vil jeg gjerne kjøpe innsug og gasspjeldhus. e en 2,8L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg