rullest0l Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hei! Ønsker å kjøpe en dumpventil til min peugeot 306. Den har ikke tubo, men har hørt at man kan få det allikevel. Hvor kan jeg kjøpee dette? Har noen noen på lager, bare si ifra. Mvh Tobias Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hva? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 fake dump!:P får vell kjøpt på ebay elns! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Det er det teiteste jeg veit om, skaff deg bilen med turbo. Er bare jalla å kjøre rundt med ei fløyte, kjenner jeg blir sint inni meg selv når jeg hører om sånt. grrrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Får en elektris dump som du kobler på turtalsklokka.. veit ikke hvor men dette er i hvertfall teit.. hørt flere, spesielt råtten golf 2 kommet med dette og da må jeg bare le. det peser men går som en flintstonesbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg