Passat3B Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Noen som har no gode tips ang montering av panserforlenger på Passat? Prøvemonterte forlengeren med litt teip, bare for å se om den passet. Viser seg jo at "kroken" til å åpne panseret med butter i forlengeren.. hm Må man file til litt der "kroken" spretter ut? eller er det noen som har no andre tips? Forlengeren er av merke "Mattig" for de som måtte lure.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Skal ikke være nødvendig å gjøre noe med panserlåsen. Skal gå akkurat det. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 har panserforlenger på min 3b og det er akkurat så den blir mulig å få tak i:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat3B Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Gikk faktisk akkurat med den "kroken" her også gitt. Har du festa med skruer eller lim "einsereier"? Litt lite lysten på å feste den med skruene som fulgte med, men det går vel kanskje greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat3B Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Brukte dere skruene som fulgte med, eller sikaflex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 bruker ikke skruene som fulgte med men noen med grovere gjenger. de som fulgte med ville bare løsne for meg men de med grovere gjenger kunne jeg dra mere til uten å dra rundt. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deerhunter Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Holder det å bare bruke sikaflex for å feste lista? Noen som har spaklet igjen mellom panser og list? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg