Diablito2k Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Jeg har en litt motvillig dyr bryter i bilen som styrer nærlys/fjernlys og lys inni bilen. den bryteren som står der nå har 3 "valg" og man kan bare ha èt valg om gangen. Det jeg lurer på er om det er noen regler som sier at jeg IKKE kan koble inn noen vanlige av/på brytere her (en til hver funksjon) ? takker på forhånd :) Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 såvidt meg bekjent så er det bare å tute inn alle de bryterene du vil ha :) men ser jo desidert penest ut med original bryter da! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ok, noen som kan bekrefte ? vil helst ikke gjøre noe som ikke er lov som jeg kan få deng fra biltilsynet etterpå for. Har ikke akkurat tenkt å gjøre det primitivt da, skal ha en fin aluminiums plate med små vippe brytere på, kanskje gravere inn funksjonene over / under bryterene ;) Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 hvorfor skulle det ikke være lov? om du velger og ha en aluplate med masse jalla "flyknapper" på.. så kan vel biltilsynet hoppe og drite i det?.. så lenge du får skrudd på lysa og du bruker det riktig så kan det da umulig være noen større forskjell om du bruker originalknapp eller "flyknapper" Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Godt poeng. men tenker siden de fleste biler kommer med slik "et valg om gangen" knappe system, så er det vel en mulighet for at separate knapper er ulovlig.. Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 skal ikke se bort fra det! men tviler i grunn sterkt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg