Tombra Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Finnes det noe slikt å få kjøpt? Altså slik at du kan pigge opp dekk selv? Gjerne til litt grovere pigger! Noen som sitter inne med info og linker der ute? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja, men de koster noen kroner.Fra 2500,- pr.pistol sist jeg sjekka! http://www.persigtun.no http://www.asheda.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Takk skal du ha, har sendt mail til det ene firmaet der nå, får se hva de har å si. Kjekkt å kunne pigge opp dekk selv da :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Godt å ha slikt utstyr på arbeid ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Mye arbeid å pigge opp eller? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Spørs om det er borret først. Er det borret så må du gå over alle hullene og rense dem for stein etc. Piggpistolen lades med x-antall pigger, spissen dyppes i såpe eller annet egnet glidemiddel, settes i hullet og fyres av! (Akkurat som en lørdagskveld) Er det ikke borret så må selvsagt dette gjøres, da bruker du bor med senterspiss og en stopper som sørger for riktig hulldybde.(slikt følger som oftest med i en slik verktøypakke) De dekka som jeg skal ha på kua kommer til å pigges med 8 spor :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Piggpistolen lades med x-antall pigger, spissen dyppes i såpe eller annet egnet glidemiddel, settes i hullet og fyres av! (Akkurat som en lørdagskveld) :roll: Haha dagens! Takk for flott svar, begynner å ha ting klart her nå hehe! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg